onsdag 13 augusti 2014

Sommarens resor





















Denna härliga sommar i vår skyddade del av Världen har för mig inneburit trevliga resor både i det yttre och i det inre. Det fina med resor är att de kan ge nya och ibland nyttiga perspektiv på livet, samtidigt som resorna ger de där goda minnena att se tillbaka på när vintermörkret faller på.

En av dessa resor varit ett Stockholmsbesök och musikfesten Music & Arts på Skeppsholmen. Stockholm är trots allt en stad i Världen. I synnerhet under sommaren där vissa turiststråk fylls av människor från skilda platser så man kan tro att vi befinner oss i en annan del av vår Värld.
















Stockholm är för mig staden jag besöker...aldrig en stad jag skulle vilja bo i. Sommarstockholm är säkert en av Världens vackraste huvudstäder med allt sitt vatten och vackra byggnader från en svunnen tid. Framöver kommer ett par nedslag i bloggens form av något jag såg och uppfattade denna härliga varma musikhelg från den stora staden i söder...

Inga kommentarer: